"ההספד של הגרש"מ עמאר היום, חתם סופית את הפיוס עם ש"ס"

    אם למישהו היה ספק עד היום שהפיוס שהיה בפורים הוא פיוס קר, היום לאחר החיבוק הגדול מחכם שלום ונאמני ביתו אפשר לומר בפה מלא שהרב עמאר חוזר לחיק מפלגת ש"ס
    ישראל פריי 4 Comment on "ההספד של הגרש"מ עמאר היום, חתם סופית את הפיוס עם ש"ס"

    גורמים בכירים בש"ס ובבית רבה של ירושלים מאשרים לכתב אתר 'קול חי': השתתפות הגרש"מ בהלווית אשת נשיא מועצת החכמים, מסמלת את השלום המיוחל בין הפלגים הספרדיים • "אפשר לומר בפה מלא שהרב עמאר חוזר לחיק מפלגת שס"

    צילום: פלאש 90
    אם למישהו היה ספק עד היום שהפיוס שהיה בפורים הוא פיוס קר, היום לאחר החיבוק הגדול מחכם שלום ונאמני ביתו אפשר לומר בפה מלא שהרב עמאר חוזר לחיק מפלגת ש"ס
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבל כבד ירד הבוקר על כל בית ישראל עם קבלת הבשורה המרה על פטירתה של הרבנית יעל כהן ע"ה, אשת חבר לנשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן. בשעת צהריים מאוחרת, החלו להגיע האלפים לישיבת 'פורת יוסף' בשכונת גאולה שבירושלים, ומשם, לאחר מסע הספדים מרטיט וכואב, החלו צועדים לעבר בית העלמין שבשכונת סנהדריה בירושלים.

    רבנים רבים נמנו על המספידים בישיבת 'פורת יוסף' כאשר אחד מהם היה של רבה הראשי לעיר ירושלים הראשל"צ שלמה משה עמאר שפתח בדברי הספד לרבנית זצ"ל, ושיבח אותה על כך שאפשרה לבעלה להעמיד תלמידים הרבה במשך שנים רבות בישיבת 'פורת יוסף' ולהנהיג את עם ישראל בשנים האחרונות לחייה.

    רבים הרימו גבה נוכח שיתופו של הרב עמאר במעמד הלוויה וכיבודו להיות מהראשונים שיישאו דבריי הספד, אך גורמים בכירים בש"ס אומרים לנו הערב כי זוהי חתימה סופית ו-וודאית לכך שניסיונות השלום בין בית הרב עמאר לראשי ש"ס – הצליחו.

    "אם למישהו היה ספק עד היום שהפיוס שהיה בפורים הוא פיוס קר, היום לאחר החיבוק הגדול מחכם שלום ונאמני ביתו אפשר לומר בפה מלא שהרב עמאר חוזר לחיק מפלגת שס" אמר הבכיר והוסיף "צר לי על מי שתכנן כי הרב עמאר יהיה חלק מפילוג ומפלגה אחרת במגזר החרדי, כי בסופו של דבר רבה הראשי של ירושלים לא ייתן ידו לפילוג".

    בקרב אנשי ביתו של הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר אמרו לנו בתגובה כי "מרן הרב עמאר הגיע היום לחלוק כבוד אחרון לרבנית יעל כהן ע"ה, אך אין ספק שהצעדים האחרונים שנעשים מצד ש"ס מלמדים על רצון של פיוס ושלום ואנו שמחים מכך".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      לאותם גורמים תפסיקו להכניס כל דבר לפוליטיקה, איפה הבושה גם בכאלה מצבים אתם מכניסים פוליטיקה מגעילה שאותו גורם יחשוף עצמו ולא יעמוד מאחורי תואר כזה (גורם) הרב עמאר אוהב שלום ורודף שלום

      1. נכון הרב עמאר אוהב שלום בכל לבו וכן מרן ראש הישיבה רודף שלום לכן השלום זה היה דבר מתבקש…
        ובורך דין האמת על פטירת הצדיקנית יעל ע"ה

    2. 2

      האמת כולם עם ש"ס רק מפחדים מההקלטות…